Tänne kaikki kysymykset ja jutut missä ei käsitellä jotain tiettyä ongelmaa.
Mä en kestä tätä rakkia,naapurit vihaa mun koiraa,lenkillä tuli ääliö omistaja vastaan,miten koulutan mieheni ja sukulaiset ym....
Onko koirani sairas,koirani söi sukan,sessun vatsa on kuralla,koiralla on masis, mitä teen?ym......
Valvoja: kitiska
Kirjoittaja nette4 » 16 Helmi 2010, 22:44
hei. minulla olisi mahdollisuus ottaa 1v kaukaasianpaimenkoira, haluaisn tietää koirasta semmoisilta joilla on kyseinen koira tai kouluttajilta.
minulla olin 4.5 vuotta sakemannin ja rotwailerin sekoitus joka kuoli syksyllä.
lapsia meillä on 10v 5v ja 4kk. joten tahtoisin kuulla neuvoja ihmisiltä mitä tietää odottaa jos koira meille tulee.
-
nette4
-
Kirjoittaja Kira » 17 Helmi 2010, 23:47
Mistä syystä kaukkari vaihtaa kotia/tulee vasta yksivuotiaana? Jos sillä on jo käytösongelmia, en suosittelisi sen ottamista.
Alaskanmalamuuttinarttu s.2000
Dobermanniuros s.2002
-
Kira
-
Kirjoittaja Lub-Lub » 09 Maalis 2010, 00:56
Kukaan ei voi sanoa mitä odottaa, vuoden ikäinen kaukkari kun on vielä niin totaalisesti kesken kehityksen. Se ei ole enää pikkupentu muttei lähelläkään aikuista, on täysin yksilöstä kiinni missä vaiheessa henkistä kehityskaartaan se tällä hetkellä on.
Kyseessä on sen verran vaativa rotu, että tietoa pitää olla todella rutkasti jo siinä kohtaa, kun aletaan miettimään kaukkarin ottamista. Suunnista nyt vaikka ensi töiksesi kaukasianpaimenkoirat ry:n sivuille ja pistäydy rotua harrastavien omalla keskustelupalstalla yoozhakissa. Jos asut Kymenlaaksossa, niin luokseni voi tulla tutustumaan juurikin tuon ikäiseen kaukkarinarttuun.
-
Lub-Lub
-
Paluu Tunteiden turnajaiset+Koiran koipea kivistää